CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com



 



Henk van Leeuwen op Waarom we een jazzclub als Persepolis nodig hebben: Fantastische documentaire over Persepolis Ook nostalgisch! In 1963/64 op 17de jarige leeftijd Ontdek…
Joe Vanenkhuizen op Noah Preminger - Genuinity: Cyriel slaat de spijker op z'n kop als hij opmerkt: 'het naspelen van Coltrane en Rollins lijkt op de…
vera vingerhoeds op inJazz maakt namen Nederlandse showcases bekend: Beste redactie, Ik heb NIET deelgenomen aan de selektiecommissie voor injazz. Ik weet niet waar julli…
Sabina op Bill Frisell – Music IS: Heel goede recensie van een heel goed album!
Fred op Bart Lust (50) overleden: Naar mijn weten geen 5 CD's, maar 4 (van het Bart Lust Quintet) of heb ik er een gemist?
Joe Vanenkhuizen op Zuid-Koreaanse wint Dutch Jazz Competition: 'De wals geeft,wie vangt die heeft'
Tony op Zuid-Koreaanse wint Dutch Jazz Competition: Alleen de kop van dit artikel zegt genoeg... Zomaar een paar dingen die opvallen: - Weinig tot geen…
Muzikant NL op Zuid-Koreaanse wint Dutch Jazz Competition: Beste Cees, onder het kopje 'doelstelling' op de website van de Dutch Jazz Competition staat het volg…
 

« Michel Portal - Radar… | Home | All Ellington schippe… »

Fantastische sfeer bij festival Stranger Than Paranoia


These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Facebook
  • Twitter
28 December 2016

Braam moet een speelverbod krijgen, zo schandalig als hij de vleugel behandelde. Dit had geen enkel instrument doorstaan. Ik ken hem als een als een geweldige pianist, maar dat moet hij niet zo letterlijk nemen. Voor mij waren de Noren het hoogtepunt, jammer dat Braam de vleugel zo toegetakeld had.

Marcel Payens (E-mail ) - 29-12-’16 12:32






Om geautomatiseerde spam in reacties te voorkomen: